Monday 19 December 2016

Throwback : Hijrah on 2015

Jauh disudut hati, teringin life macam dulu.uh!

"I miss my life yang dulu"

maafkan aku kawan,

bukan aku sengaja,

aku rindukan kawan-kawan aku.

aku utuskan doa untuk sahabat sekalian.

i miss my friends.

maaf tak dapat lepak lama-lama.

maaf tak dapat mesej gosip-gosip.

maaf tak dapat nak gayut phone lama-lama.

sebab aku terpaksa utamakan yang lebih penting,

fahami situasi aku eh.heee~

aku pun tak melekat kat bilik sangat dah.*maafkanku wahai roomate...

saya sayang semua kawan-kawan saya.
ada masa, kita dating eh!

Allah, Jagakan mereka untukku..=)

Moga Hatiku tak lalai dari mengingati-Nya dalam menjalankan tugas ini semua.

oh, benar...
bukan aku tidak rindu...
jauh sekali tidak sayang...
yer2... aku rindu... aku sayang sama kammoooo2...
banyak-banyak!

tapi menghilangku bukan kerna suka2...
ada misi penting yang harus ku laksana.
pergiku demi sebuah kembara penyucian jiwa...
pergiku mencari sesuatu yg tak pernah ku jumpa...

No comments: