Tuesday 27 December 2011

Alhamdulillah

In the names of Allah..the most gracious,the most merciful.



Dengan izin Allah,blog saya ni dah siap sepenuhnya!! fuhh excited la jugak. walaupun sederhana je..dan berapa kali tukar blog baru,blog yg lama ada malware pebende tah. -.- 
ok rasa-rasanya template ni saya pakai sampai thn dpn kot.malas nk tukar lagi..biar lama sket pakai mwehehe.


all thanks to ain for her help. yg sudi melayan kerenah aku.walaupun kdg2 nmpk mcm die malas nk layan . haha k JOKE


FIRST OF ALL


saya nak jadikan blog ni sebagai tempat perkongsian ilmu,cerita,isu2 atau topik2 hangat zaman sekarang dsb..topik yang paling FEVERET bg saya - topik berkenaan SAHABAT dan UKHUWAH.betul atau tidak? tapi x semestinya pasal tu je,banyak lagi.saya try jugak nk jd BLOGGER DA'IE seperti yg Ain izudin pernah ckp kt blog die. blog beliau mmg sesuai untuk dilabel sebagai blogger dai'e.termasuk blog angah and blog kak feruz.blog akak berdua ni simple je.x de lah pakai blogskin ke,ape ke.tp kita nk cari ilmu atau nk kongsi ilmu dkt blog ni,x payah tgk kecantikan.tgk isi die.semua yg diorang tulis kt blog tu ori dr tulisan diorang sendiri, kagum :D insya-Allah.saya nk ikut jejak diorang ! 


act saya sgt admire ain izudin tu, sbb otak die yg kreatif,bergeliga dan cool tu. this is hers : FANFICTION


nak tau pasal blogger daie? sini sini : langitilahi


dan saya nk bg tahu,mungkin di samping sy menulis, mungkin ade yg terasa ke.. GOMENE! atau sesiapa yg membaca apa yg ditulis,bolehlah KITA BERMUJAHADAH diri sendiri dan membaiki apa yg salah...dah tau kan, manusia tidak pernah lari dr membuat kesilapan..termasuk saya!bila dah dapat sesuatu tu,RAJIN RAJINKAN LAH DIRI ANDA untuk sebar2 kan dkt org lain..jangan lupa!sebabnya..insya-Allah sampai kita menginggal pun pahalanya tetap berjalan..TETAPI mestilah sebar benda yg baik.. bukan benda buruk.. takut nanti jadi fitnah... wallahualam.. 

Baiklah, sampai sini je kata alu-aluan sempena majlis perasmian pembukaan blog HUSNA bla bla bla . eh,dah ! jgn merepek!

ASSALAMUALAIKUM :D    

2 comments:

soohyunx said...

Terharunya baca post dia ^^ okay thanks for the support kay :D

Husnasu said...

k no prob. aaariigaatoo lagi sekali. :*