Thursday 29 December 2011

segment: u follow i,i follow u.


Assalamualaikum,
kali ni aku memey bosan. jadi sesaje join segment ni. first time. hewhew :3

okay, the concept :
follow blog kak areen yang comel lote ni dan kak areen akan follow blog korg balik. sesiapa yang join segment ni just leave ur link dlm comment ziarah menziarahi la kita ke blog member2 yg join segment ni. jgn lupa follow :D ingat, u follow i,i follow you.ok, sikap jujur amatlah dipupuk di sini ya kawan-kawan.

Terms and condition.eceh speaking lak
  • Letak banner diatas dalam post korang dan caption 'jom join ramai-ramai
  • Tittle post mestilah 'segment u follow i, i follow u'
  • U follow blogger yg join segment ni then that person wajib follow u semula.(baru adil)
  • Tag dua orang yang bertuah and let them know about this segment
  • Finally copy link dan letak link ni dalam post korang ye. nah link
okai senang sgt2 lah bende ni. selamat meng-join :D
saya tag : 'ain izu dan amirah ishak :D




mood sekarang ni sedih ohh tgk cite tentang dhia. sob sob * feeling



8 comments:

Amirah said...

eh ehh... kenapa tak bagitau kte di-tag? naseb baiklah kte jenguk blog omeyy ni.. hahah xD thanks sbb tag! hihiii :)

Husnasu said...

haha. entah lah. baru je tag. dah tau kan? hehe blog die lagi omeyy.

Amirah said...

hehe. ok dah tau. nanti jgn lupe nk bagitau ain sekali. ok cadangan sje~ takyah ikut pun takpe :) kuikui, blog kte SIMPLE sangat lah.. buruk tahu! hekhek >.<

Husnasu said...

ok. aah lah, die pun x perasan agaknye aku tag. haha baik2 nnti aku bg tau..

ele ele simple kebendenye, mula2 aku tertarik dgn blog ko tu.

lawa je aku tgk.

Amirah said...

hehe kfine. kte tahu blog kte omeyy. tuih. >.< haha

Husnasu said...

memang CUTE :D apetah lg bile ade gambar gongchan :P

Amirah said...

hehehe suka gongchan eaa?? eeii eeii sejak bilakah? ;)

Husnasu said...

mwehehe :3 sesaje je. sejak bila? entah lah.. o.O